*Scroll naar beneden voor de Nederlandse versie.*

RETURN & EXCHANGE CONDITIONS

CONDITIONS

Not happy with your order? Not a problem at all!

You can return or exchange your order under certain conditions.

Just fill in the 'Return or Exchange Form' accompanying your order and send it, together with your article, back to us.

But first check if your order qualifies for a return or exchange:

  • Returning or exchanging is possible within 10 days after receiving your package.
  • The articles should be unworn and undamaged. All original labels should still be attached.
  • Jewels and items from 'The Gift Shop' are non-returnable.

Shoes or clothing with stains will NOT be accepted.

Did you find a stain on your article at receiving your order? Let us know as soon as possible.

Return or exchange delivery is at your own expense and your own responsibility, unless we have made a mistake or the item has arrived, damaged. If this is the case,  Louise will provide a prepaid return shipping label.

 

RETURN POLICY

  1. Send us an email within 10 days after receiving your package to info@louiseshop.be, including your order number, name and the reason for your return.
  2. We will try to answer your email within 48h.
  3. Returning your package is at your own expense and own responsibility, unless the return concerns an incorrect delivery.

Return your package after approval to this address:

Louise

Zandstraat 47

2200 Herentals

België

You will receive a confirmation of receipt and refunds will be made in the form of a gift certificate within 5 days after receiving your package.

If the return period is not respected, we are not obliged to refund the article.

If this is the case, the returned article will not be refunded and will be added back to our stock.

 

EXCHANGE POLICY

Are you satisfied with your order, but the size is wrong?

In that case, you can exchange your order within 10 days.

The same conditions for returns are applicable on exchanges.

  1. Send us an email within 10 days after receiving your package to info@louiseshop.be, including your order number, name and the article you want to exchange.
  2. We will try to answer your email within 48h.
  3. If in stock, we will send you a prepaid return shipping label via email to return the wrong article. After receiving this article, we will send you the article with the right size as soon as possible.

Return your package after approval to this address:

Louise

Zandstraat 47

2200 Herentals

België

If not in stock, we will refund your order in the form of a gift certificate.

You can also come by and exchange your article in the shop.

If the exchange period is not respected, we are not obliged to exchange the article.

If this is the case, the returned article will not be exchanged and will be added back to our stock.

TAKE NOTE! We do not exchange purchases for different articles through the webshop. If you desire a completely different article, then you should return your article and order the desired article again through the webshop.

However, this is possible in the store itself.

If you did not receive an answer after 14 days, contact info@louiseshop.be

 

RIGHT OF WITHDRAWAL

The consumer has the right to inform www.louiseshop.be of the withdrawal of their order, without payment of a fine and without mentioning a motif within 14 days after the delivery of the order.

If the consumer relies on this possibility, he/she should send the articles at own risk and expense back to Louise, Zandstraat 47, 2200 Herentals, België.

You can find the withdrawal form that you can use to withdraw HERE in PDF format.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

RETOURNEREN & OMRUILEN

VOORWAARDEN

Niet helemaal tevreden met uw bestelling? Geen enkel probleem!

Mits enkele voorwaarden stuurt u uw bestelling probleemloos terug.

Vul het bijgevoegde ‘Retour of Omruiling-formulier' in en stuur het, samen met uw artikel, terug naar ons.

Controleer eerst of uw bestelling in aanmerking komt voor een retour of omruiling:

  • Retourneren of omruilen kan binnen de 10 dagen na ontvangst van uw pakket.
  • De artikelen dienen ongedragen en onbeschadigd te zijn. Alle originele labels dienen nog bevestigd te zijn aan de kledij.
  • Juwelen en items uit 'The Gift Shop' zijn niet-retourneerbaar.

Schoenen of kleding met vlekken worden NIET geaccepteerd.

Vond u een vlek op uw artikel bij ontvangst van uw pakket? Laat het ons zo spoedig mogelijk weten.

Het retourneren of omruilen van artikelen is op eigen kosten en eigen verantwoordelijkheid , tenzij wij een fout hebben gemaakt of tenzij het artikel beschadigd is aangekomen. Indien dit het geval is, zal Louise een prepaid retour verzendetiket verschaffen.

 

RETOURBELEID

  1. Stuur ons binnen de 10 dagen na ontvangst van uw pakket een email, via info@louiseshop.be, met vermelding van uw ordernummer, naam en de reden van retournering.
  2. Wij proberen steeds uw email te beantwoorden binnen de 48 uur.
  3. Uw pakket retourneren is op eigen kosten en eigen verantwoordelijkheid, tenzij het gaat om een onjuiste levering.

U kan uw pakket na goedkeuring retourneren naar dit adres:

Louise

Zandstraat 47

2200 Herentals

België

U ontvangt een bevestiging van ontvangst en  een terugbetaling in de vorm van een cadeaubon binnen 5 dagen na ontvangst van uw pakket.

Indien de retourperiode niet wordt nageleefd, zijn wij niet verplicht tot een terugbetaling.

Indien dit het geval is, zal het geretourneerde artikel niet terugbetaald worden en zal het terug toegevoegd worden aan onze voorraad.

 

OMRUILINGSBELEID

Bent u tevreden met uw aankoop, maar is de maat niet goed?

In dat geval kunt u uw aankoop omruilen binnen de 10 dagen.

Voor een omruiling gelden dezelfde voorwaarden dan voor een retournering (zie hierboven).

  1. Stuur ons binnen de 10 dagen na ontvangst van uw pakket een email, via info@louiseshop.be, met vermelding van uw ordernummer, naam en het artikel dat u wil omruilen.
  2. Wij proberen steeds uw email te beantwoorden binnen de 48 uur.
  3. Indien voorradig, sturen wij u per email een prepaid retour verzendetiket om het onjuiste artikel te retourneren. Na ontvangst van dit artikel sturen wij u zo snel mogelijk het artikel met de juiste maat op.

U kan uw pakket na goedkeuring retourneren naar dit adres:

Louise

Zandstraat 47

2200 Herentals

België

Indien uw maat niet meer op voorraad is, zullen wij uw aankoopbedrag in de vorm van een cadeaubon terugbetalen.

U kan ook steeds uw artikel komen omruilen in de winkel.

Indien de omruilingperiode niet wordt nageleefd, zijn wij niet verplicht tot een omruiling.

Indien dit het geval is, zal het geretourneerde artikel niet omgeruild worden en zal het terug toegevoegd worden aan onze voorraad.

OPGELET!  Wij ruilen via de webshop geen aankopen voor verschillende artikelen. Indien u een volledig ander artikel wenst dan moet u uw artikel retourneren en het gewenste artikel opnieuw via de webshop bestellen.

Dit is echter wel mogelijk in de winkel zelf.

Mocht je na 14 dagen nog steeds niets gehoord hebben van ons, neem dan contact op met ons via info@louiseshop.be.

 

HERROEPINGSRECHT

In het kader van de verkoop op afstand aan consumenten die binnen het toepassingsgebied vallen van de wet heeft de consument het recht aan de verkoper mee te delen dat hij/zij afziet van de aankoop, zonder betaling van een boete en zonder opgave van motief binnen de 14 kalenderdagen vanaf de dag die volgt op de levering.

Ingeval de consument zich op deze mogelijkheid beroept, moet hij/zij de goederen op eigen risico en kosten terugsturen naar Louise, Zandstraat 47, 2200 Herentals, België.

U vindt het herroepings formulier dat u kan gebruiken om te herroepen HIER in PDF formaat.

© 2012 - 2017 Louise | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Voor een correcte werking maakt deze website gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.